Geen tijd of onvoldoende knowhow om aan klantenbegeleiding te doen? MD Interior neemt het proces na de verkoop over van bouwpromotoren, aannemers en investeerders. Wij nemen contact op met de kopers en vervullen hun wensen met betrekking tot de inrichting van hun woning of appartement. We creëren woningen waar gezinnen thuiskomen en waar ze jarenlang de beste versie van zichzelf kunnen zijn.

Img 6243

Klantenbegeleiding zoals het hoort

MD Interior begeleidt kopers of toekomstige eigenaars bij de ruwbouw- en interieurkeuzes die ze moeten maken voor en tijdens de bouwfase. De wensen van de klanten zetten we om in haalbare en duidelijke plannen zonder de algemene visie van het bouwproject uit het oog te verliezen. Bovendien adviseren we de klant over de mogelijkheden en blijven we altijd eerlijk en transparant over de gevolgen van elke keuze.

Interesse in een samenwerking?

Klantenbegeleiding vanuit technische knowhow

Bij MD Interior bekijken we klantenbegeleiding niet enkel vanuit een esthetisch standpunt. We bouwen samen met de koper aan een mooi resultaat, maar denken ook na over de technische aspecten en de haalbaarheid van de wensen. Onze ervaring in studie- en ingenieursbureaus doet ons met een kritisch oog kijken naar de geïmplementeerde technieken en geeft ons de nodige kennis om de klant op de beste manier te adviseren bij elke keuze.

Wat MD Interior als klantenbegeleider precies voor u doet

  • vragen van de koper beantwoorden en bezorgdheden wegnemen
  • de koper op de hoogte houden over het verloop van het project
  • de koper aansturen om tijdig keuzes te maken
  • de koper adviseren over de keuze van materialen en prijzen
  • verrekeningen en plannen voorleggen aan de koper ter goedkeuring
  • vragen of mededelingen van aannemers doorgeven aan de koper
  • opleveringen en rondgangen organiseren

Schakel onze hulp in

Waarom klantenbegeleiding uit handen geven?

  • Kopers hebben 1 vast gezicht dat ze kunnen vertrouwen.
  • Kopers krijgen altijd snel een begrijpelijk antwoord op hun vragen.
  • Kopers krijgen uitleg in verstaanbare taal en gaan naar huis met een gerust gevoel.
  • Kopers zijn zeer tevreden over het eindresultaat via klantenbegeleiding.
  • Het bouwproject wordt goed opgevolgd, de timing wordt gerespecteerd en informatie wordt snel doorgespeeld naar de betrokken partijen.
  • Projectontwikkelaars en bouwbedrijven hoeven niet in contact te komen met de eindklant en besteden hun tijd aan andere zaken.
Rvrv 0003

Benieuwd naar onze eerdere projecten in klantenbegeleiding?

Ontdek onze realisaties

Stap voor stap naar de juiste keuzes

Wanneer het compromis ondertekend is en het pand vrijgegeven wordt, nemen we contact op met de koper, hier start de klantenbegeleiding. Tijdens het eerste gesprek bespreken we de ruwbouw van het bouwproject. We luisteren naar de wensen van de klant en geven de grenzen aan van wat toegelaten is en wat niet. Verder lichten we het volledige traject in detail toe en overlopen we het draaiboek met specifieke deadlines zodat de klant weet hoeveel tijd hij heeft om elke keuze te maken.

Na het eerste gesprek van de klantenbegeleiding stellen we een plan op voor de ruwbouw, op basis van de wensen van de klant. Dat leggen we voor aan de klant en sturen we na goedkeuring door naar de betrokken aannemer zodat die weet welke werken uit te voeren op de werf.

Vervolgens, na ontvangst van de keuzes van de klant over sanitair en keuken, plannen we een tweede gesprek in met de klant waarbij we de technieken bespreken. We bepalen waar de stopcontacten, lichtpunten, schakelaars, verwarming en ventilatie moeten komen. Vanuit onze technische achtergrond en praktijkervaring in klantenbegeleiding geven we de klant het beste advies mee en komen we tot een toekomstbestendig resultaat. Ook hiervan maken we opnieuw een plan op dat we na goedkeuring bezorgen aan de installateurs.

Tot slot buigen we ons over de afwerking van het pand, wanneer de koper zijn vloeren, deuren en trapafwerking heeft gekozen in de betreffende toonzalen. MD Interior giet alle wensen van de klant in een laatste afwerkingsplan en bezorgt het aan de aannemers na goedkeuring van de klant.

Indien gewenst en intern afgesproken met de opdrachtgever of aannemer voorzien we in het klantenbegeleidingstraject een tussentijds werfbezoek met de koper. We noteren eventuele gebreken en geven die door aan de aannemer.

Kort voor het einde van de werken organiseren we als klantenbegeleider een pre-check met de koper. Tijdens die rondgang controleren we de reeds uitgevoerde werken en noteren we de zichtbare gebreken die we dan doorgeven aan de aannemer voor verder gevolg.

Als alle werken uitgevoerd zijn en het pand klaar is, organiseren we een voorlopige oplevering. U beoordeelt als opdrachtgever samen met de aannemers en/of MD Interior of de werken uitgevoerd zijn volgens de goedgekeurde plannen en conform het lastenboek. Eventuele zichtbare gebreken noteren we in een proces-verbaal. De voorlopige oplevering is doorgaans het moment dat de klantenbegeleiding eindigt.

U heeft de mogelijkheid om de klantenbegeleiding uit te breiden met nazorg. Daarbij volgen we de genoteerde zichtbare gebreken op en coördineren we de aannemers bij de herstellingswerken. Ook de melding en opvolging van nieuwe gebreken binnen de 12 maanden na de voorlopige oplevering kunnen we voor u voorzien.

Rvrv 0016b

Laat uw project volledig aan ons over

MD Interior doet meer dan enkel klantenbegeleiding. Ook verder in het bouwtraject ondersteunen we promotoren en bouwbedrijven via bouwcoördinatie en werfopvolging. We nemen zoveel mogelijk uit uw handen en bewaken strikt de timing en het budget zodat u zich geen zorgen moet maken over het project.

Neem contact op

1547 Img Stw Still02 2020.12
1547 Img Stw Still01 2020.12.14
Alides Lux Forum Vastgoed Woningen Appartementen Gent 190508 203805
Alides Lux Fase2 Ext13 View02 P1 20200828 Kopie
Alides Lux Fase2 Ext10 View03 P1 20200828

MD Interior staat voor

Duurzame oplossingen

We sturen de klant richting duurzame keuzes die zorgen voor een kwalitatief en langdurig resultaat.

Impactvol design

We creëren niet zomaar een huis, maar een echte thuis waar mensen gelukkig zijn en zich comfortabel voelen.

Professionele klantenbegeleiding

We zijn de schakel tussen u en de koper en zorgen voor een correcte overdracht van informatie alsook een vlotte opvolging van de bouwwerken.

Volledige ontzorging

We nemen uw bouwproject volledig uit uw handen en regelen al het contact met de klant zodat u op beide oren kan slapen.

Ktwr 0003b

Samenwerken?

Let’s meet!